Σας καλωσορίζουμε στο επίσημο ιστολόγιο του Ι.Ν. Αναλήψεως Μεγάρχης - Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας.

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Στάσου αδερφέ μου...Μην κλείνεις τα Φώτα, μην σβήνεις την γιορτή.

Όμορφες νύχτες Χριστουγέννων.

Όλοι γιορτάζουν.

Κάποιοι γνωρίζοντας και κάποιοι αγνοώντας.

Μερικοί όμως δεν εορτάζουν

Θέλουν, το έχουν ανάγκη.

Αλλά δεν ξέρουν πως.

Σε ένα δρομάκι ακούγονται βήματα.

Είναι περασμένες 12 τα μεσάνυχτα.

Ξημερώνουν Χριστούγεννα.

Τα βήματα ζυγώνουν στο μέρος που είναι ο Χρήστος.

Ξαφνικά κλείνουν τα φώτα.

Ο Χρήστος κουλουριασμένος στην γωνία του κτιρίου μέσα σε μία φάτνη κοσμική.

Φωνάζει.... Στάσου Αδερφέ μου.


Μην κλείνεις τα Φώτα, μην σβήνεις την γιορτή.

Μην φέρνεις το σκοτάδι, σήμερα που όλα λάμπουν

Με τον Ερχομό Του.


Άσε με να νιώσω την Λάμψη Του

Αυτή με ζεσταίνει

Αυτή με φωτίζει

Αυτή με κρατά συντροφιά

Αυτή η λάμψη με παρηγορεί

Αυτή διώχνει την πίκρα της ζωής μου

Αυτή με κάνει να νιώθω την ομορφιά της ζωής.


Κάποιος απαντά από το σκοτάδι


Όλα περάσανε

Όλα αύριο θα ξεχαστούν

Αύριο όλα θα γίνουν παρελθόν

Αύριο θα είσαι πάλι αόρατος για όλους μας

Αύριο ξημερώνει το μέλλον και το παρελθόν μένει πίσω

Αύριο έρχονται νέα πράγματα

Αύριο δεν θα θυμάται κανείς την σημερινή ημέρα.


Ο Χρήστος με τρεμάμενη φωνή απαντά.


Θα θυμάμαι εγώ

Θα θυμάμαι ότι έστω και μια ημέρα υπήρξα για εσάς.

Εγώ θα θυμάμαι μην μου το στερείς

Θα θυμάμαι που πήγα και Τον Κοινώνησα

Θα θυμάμαι που με δέχτηκε

Θα θυμάμαι την θαλπωρή της Φάτνης Του

Θα θυμάμαι την αγάπη που μου χάρισε ο κόσμος

Θα θυμάμαι ώστε να μην ξεχάσω και να αντέξω

Να αντέξω να ζω

Να αντέξω να ελπίζω

Να αντέξω για να θυμάμαι γι' αυτούς που ξεχνούν

Θα θυμάμαι και για εσένα που με άκουσες απόψε.


Η φωνή από το σκοτάδι απάντησε


Τι σημασία έχει όταν είσαι μόνο εσύ;

Τι σημασία έχει ο Ερχομός Του όταν όλοι το ξεχνούν;

Τι σημασία έχει η ανάμνηση μιας ημέρας;

Όταν όλοι αύριο θα ξεχάσουν και θα συνεχίσουν;

Τι θα αλλάξει;


Και ο Χρήστος απαντά δυνατά.


Αν δεν κλείσεις τα φώτα θα αλλάξουν όλα.

Θα θυμάσαι και εσύ μαζί με εμένα

Έπειτα θα αλλάξουν όλα.

Γιατί δεν θα είμαι μόνο εγώ αλλά και εσύ!

Ανάμεσα μας όμως θα είναι και Αυτός έτσι δεν θα ξεχαστεί.

Όλα θα αλλάξουν γιατί σήμερα ξεκινά το ταξίδι Του.

Η χαρά θα μοιραστεί και θα γίνει μεγαλύτερη.


Ανοίγουν τα φώτα ξαφνικά και ακούστηκε η φωνή.


Χρόνια πολλά σε ευχαριστώ


Στάσου αδερφέ μου εγώ σε ευχαριστώ που θα το κρατήσεις μέσα σου αυτό θα κρατήσεις την χαρά και την Παρουσία Του στην ψυχή σου.


Ευχαριστώ που δεν έκλεισες τα φώτα που δεν έσβησες την γιορτή.....Σε Ευχαριστώ εκ μέρους Του.


      - Ο Ανάξιος -