Κατανοούμε ότι πλέον η καμπάνια όλων αυτών των μηνών έχει βρεί ανταπόκριση ιδιαίτερα σε ανθρώπους οι οποίοι ναι μεν Χριστιανοί αλλά χωρίς Μυστηριακή ζωή και χωρίς μελέτη της πίστεώς μας Θεολογούν τον τελευταίο καιρό αλλά και προσπαθούν να επιβάλλουν την τρομοκρατία που έχουν υποστεί και στους υπόλοιπους.
Ουδείς πλέον αμφιβάλλει για την ύπαρξη αυτού του Ιού και κανείς δεν προτρέπει να καταστραγηθούν τα μέτρα και οι προφυλάξεις έναντι της επιδημίας οπότε αυτό θα πρέπει να γίνει σαφές ότι κάθε φορά που γίνεται ένα αίτημα για ανοιχτούς Ναούς δεν σημαίνει ότι είμαστε αντιρρησίες αλλά ίσοι προς ίσους στο κατοχυρωμένο δικαίωμα του θρησκεύειν.
Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος εκτός του ότι ο φόβος έχει επισκιάσει τους πάντες να διαφωνούμε μεταξύ μας για ένα εύλογο αίτημα το οποίο εκφράζεται από τους πιστούς Χριστιανούς. Η αγανάκτηση απέναντι στην κοροϊδία του κράτους είναι αυτό που πολλές φορές δυναμώνει την φωνή των πιστών και αυτό δεν είναι αδυναμία, ούτε αλόγιστη συμπεριφορά των πιστών διότι βλέπουν την χωρίς επιχειρήματα δίωξη της πολιτείας έναντι των πιστών ιδιαίτερα μέσα στις γιορτές ( βλέπε Πάσχα).
Ανακοινώνει η πολιτεία ότι για το Άγιο Δωδεκαήμερο θα λειτουργήσουν οι εκκλησίες δύο ημέρες, ανήμερα των Χριστουγέννων και των Φώτων με επιτρεπόμενο όριο στους Ναούς τα 9 άτομα και στους Μητροπολιτικούς τα 25 άτομα..... Αυτή η απόφαση δείχνει και την πρόχειρη αντιμετώπιση που έχει η πολιτεία απέναντι στην κατοχυρωμένη εκ Συντάγματος και επικρατούσα στην χώρα μας Ορθόδοξη πίστη.
Γιατί το λέμε αυτό;
Υπάρχει η εικόνα ότι η πολιτεία μαζί με τους Ειδικούς Επιστήμονες Υγείας αναλύουν και ερευνούν κάθε τι ώστε τα μέτρα να έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση της επιδημίας.
Απορούμε λοιπόν πως γίνεται να επιτρέπεται στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό της Μάνης να βρίσκονται 25 άτομα ενώ στον π.χ Άγιο Παντελεήμονα Αθηνών που είναι 15 φορές μεγαλύτερος σε τετραγωνικά να επιτρέπονται μόνο 9 άτομα; Ελέγχθηκαν τα στοιχεία αυτά ή απλά κάνανε τις ανακοινώσεις χωρίς πραγματική έρευνα και σχέδιο;
Είμαστε μάρτυρες όλοι της καταστάσεως που υπάρχουν στα Σούπερ Μάρκετ και χωρίς αστυνομική εποπτεία εν αντιθέσει των Ιερών Ναών που γιορτάζουν αυτές τις ημέρες..... Γνωστό τοίς πάσι ότι υπήρξε αύξηση του τζίρου στα Σούπερ αυτόν τον καιρό οπότε αυξήθηκε και η προσέλευση σε αυτά. Μάρτυρες είμαστε και στις συνάξεις των γερόντων και νέων σε σκοτεινά σημεία από πλατείες, εκκλησίες, σχολεία, σε σκοτεινά στενάκια, σε πάρκα κατά τις πρωινές και νυχτερινές ώρες για έναν καφέ και ολίγη συζήτηση, εκεί προφανώς δεν υπάρχει κίνδυνος για διάδοση του ιού λόγω εξωτερικού χώρου και όμως τα θεοφάνεια που γίνονται σε εξωτερικό χώρο απαγορεύτηκαν. Μάρτυρες στον συνωστισμό στα ΜΜΜ όπου εκεί πάλι δεν υπάρχει θέμα διότι ο Κορωνοιός είναι λάτρης του συνωστισμού στην εκκλησία λες και μόνο στις εκκλησίες υπήρξε διασπορά αλλά ανάμεσα στα γραφεία των πολιτικών αρχόντων δεν υπήρχε τέτοιο φαινόμενο λόγω έστω του μικρού συνωστισμού που υπάρχει.
Υπάρχει και το φαινόμενο του click away όπου πας έξω από το κατάστημα και δοκιμάζεις παπούτσια στο πεζοδρόμιο αλλά οι φωτογράφοι των δημοσιογραφικών πρακτορείων αλωνίζουν τις εντατικές της χώρας φωτογραφίζοντας και χωρίς περιορισμούς. Πολλά τα δυστυχή περιστατικά ανθρώπων να χάνουν ανθρώπους γονείς, παιδιά και αυτοί να είναι εγκλωβισμένοι εκτός Νοσοκομείου ενώ κάποιοι μπορούν να είναι εκεί ώστε να μεταφέρουν την εικόνα στα δελτία των τηλεοράσεων.
Υπάρχουν απορίες τις οποίες δεν θα λάβουμε απάντηση από κανέναν παρά μόνο κοροϊδία και ιντερνετικό bulling απ'όλους τους αδερφούς μας που ενώ αυτά τα βλέπουν επιτίθονται μόνο στους χριστιανούς ομοεθνείς τους.
Αυτό το πράγμα λέγεται ρατσισμός, λέγεται διωγμός, λέγεται στέρηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και όμως είναι πλέον καθόλα νόμιμο να συμβαίνει.
Οι εκκλησίες μπορούν να λειτουργήσουν με νόμιμους τρόπους και με μέτρα που άλλωστε τα ζήσαμε το καλοκαίρι χωρίς αύξηση των κρουσμάτων και αυτό είναι γεγονός όσο γεγονός είναι ότι ένας κύριος σκοπός που γεννήθηκε μαζί με τον Κορωνοιό είναι κατάπτωση της ορθόδοξης πίστης στον Έλληνα Χριστιανό.
- Ο Ανάξιος -
Παραθέτουμε και κάποιες φωτογραφίες για το λόγου το αληθές.