Σας καλωσορίζουμε στο επίσημο ιστολόγιο του Ι.Ν. Αναλήψεως Μεγάρχης - Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας.

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

Ζητώ την συγχώρεση.


Ιδού αγαπητοί μου αδελφοί ήλθε η ώρα του σταδίου, από αύριο ξεκινούμε την μάχη των παθών μας, αύριο ξεκινά η αναμέτρηση της ψυχής μας έναντι του πονηρού ώστε να δεχθούμε Το Νέον Παιδίον σε μια ψυχή καθαρή από ακαθαρσίες.

Ο καλύτερος τρόπος για την άσκηση μας είναι η συγχώρεση και αυτή που θα δώσουμε αλλά προπάντων αυτή που θα ζητήσουμε διότι εκεί χρειάζεται ταπείνωση, χρειάζεται να τσαλακώσουμε τον εαυτό μας και να καταπατήσουμε τον εγωισμό μας.

Γι'αυτό τον λόγο αδελφοί μου από αύριο που θα σταθώ ενώπιον του Αγίου Θυσιαστηρίου και θα απευθύνομαι διά των δικών σας αιτημάτων προς τον Θεό αλλά και για την Σωτηρία της ψυχής μου το πρώτο πράγμα ήταν η συγχωρητική ευχή του Πνευματικού μου και το δεύτερο να ζητήσω την συγχώρεση σας και αυτό γιατί τα λόγια μου που πολλές φορές διαβάζετε ίσως να σκανδάλισαν ή να πλήγωσαν, μπορεί να πίκραναν ή να πλάνεψαν, μπορεί κάποιον να τον έβγαλαν από την οδό Του Θεού.

Ζητώ την συγχώρεση σου αδελφέ, βάζω μετάνοια σε όποιον

Σκανδάλισα

Πλήγωσα

Πλάνεψα

Στεναχώρησα

Ταπείνωσα

Βλασφήμησα

Αδιαφόρησα

Πρόσβαλλα.

Ζητώ συγνώμη από τον άρρωστο που ίσως δεν πρόσεξα και τον έβλαψα, από τον άνεργο που η δική μου αδιαφορία τον κατέστησε άνεργο, από τον γυμνό που εγώ πετώ τα ρούχα μου η γκρινιάζω ότι δεν έχω αρκετά και αυτόν δεν το σκέφτηκα, τον αδελφό που στερείται ένα πιάτο φαγητού και εγώ πετώ τις τροφές μου αλόγιστα, στον μοναχικό που δεν τον επισκέφθηκα, σε αυτόν που τον στεναχώρησα και οι εξηγήσεις μου δεν τον ανάπαυσαν, στον φυλακισμένο που δεν πήγα να τον δω, σε αυτόν που σήμερα δυσκολεύεται στην καραντίνα που εγώ άθελά μου μπορεί να προκάλεσα, στο ποίμνιό μου που δεν ήμουν παρών σε όλες τις ανάγκες του, στους ανθρώπους που με διακονούν και μπορεί να τους απογοήτευσα ή να τους πλήγωσα, στους νέους που ίσως αντί να τους φέρω κοντά στον Θεό μπορεί να τους απομάκρυνα, σε όποιον η παρουσία μου τον πίκρανε, σε κάθε ψυχή που η συμβουλή μου αντί για λύση μεγάλωσε το πρόβλημα.

Συγχωρέστε αδελφοί μου τον ανάξιο δούλο του Θεού και προσεύχεστε για τις αμαρτίες μου.... Εύχομαι καλό στάδιο και καλή μετάνοια.....Η προσευχή μας να σώσει την Ελλάδα μας και την ψυχή όλων μας.


      -. Ο Ανάξιος -