Σας καλωσορίζουμε στο επίσημο ιστολόγιο του Ι.Ν. Αναλήψεως Μεγάρχης - Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας.

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Η προσευχή με το κομποσχοίνι είναι βαρετή.

 


Πάτερ η προσευχή με το κομποσχοίνι είναι πολύ βαρετή..... Επαναλαμβάνεις συνεχώς τα ίδια και τα ίδια λόγια. Όποιος επαναλαμβάνει συνεχώς τα ίδια λόγια είναι βαρετός και ίσως να μην είναι ειλικρινής.

Ο παππούλης την κοίταξε με καλοσύνη και την ρώτησε ποιός είναι ο νεαρός που την συνόδευε.

Η κοπέλα απάντησε πως είναι ο αρραβωνιαστικός της.


Σε αγαπάει; Ρώτησε ο παππούλης.

Και βέβαια με αγαπάει... απάντησε η κοπέλα.


Και πού το ξέρεις;

Μου το είπε.


Τι σου είπε;

Μου είπε Σ' αγαπώ.


Πότε σου το είπε;

Μου το είπε πρίν καμιά ώρα.


Σου το έχει ξαναπεί;

Ναι, εχθές το βράδυ.


Τι σου είπε;

Σ'αγαπώ.


Άλλες φορές σου το έχει πει;

Κάθε βράδυ.


Σου λέει πολλές φορές συνέχεια Σ' αγαπώ;

Ναι.


Είναι πολύ βαρετός, τα ίδια και τα ίδια λέει... Είναι βαρετός και δεν είναι ειλικρινής.

Μα πάτερ μου....


Εσύ δεν μου είπες αυτό το συμπέρασμα πιο πριν για την προσευχή με το κομποσχοίνι ότι είναι βαρετή και ότι όποιος λέει τα ίδια και τα ίδια λόγια είναι βαρετός και ίσως δεν είναι ειλικρινής;