Σας καλωσορίζουμε στο επίσημο ιστολόγιο του Ι.Ν. Αναλήψεως Μεγάρχης - Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας.

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Με ρώτησε ένας εχθές στην εορτή της Παναγίας.....

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο που λέει "Παναγία μουμητέρα ττς αγάπης αγγελιοφόρε των συρανών Χριστέ μου συγχώρεσε τις αμαρτίες μας"

 Με ρώτησε... Πάτερ για ποιό προσεύχεσαι περισσότερο για τον Κορωνοιό ή τα εθνικά θέματα; 
Του απάντησα..... Παιδί μου πιο πολύ προσεύχομαι για τις αμαρτίες μου, γιατί αν αυτές δεν τις καθαρίσω πώς θα δω πρόσωπο Θεού να ζητήσω την προστασία Του για τα άλλα θέματα, αυτό να κάνεις και εσύ....

 Το κατάλαβε και μου είπε έχεις δίκιο Πάτερ, αν δεν καθαριστούμε εμείς πως περιμένουμε να έρθει η ευλογία του Θεού να καθαρίσει για εμάς;; 
Ζητούμε να δούμε την προστασία Του, την απάντηση Του σε όλα αυτά τα ερωτήματα που βάζει η ανάξια διάνοια μας, όμως δεν του χαρίζουμε χώρο, χρόνο και εμπιστοσύνη στην ζωή μας παρά μόνο φόβο, ταραχή εν καρδία και πολύπλοκους λογισμούς..... 
Θαρσείτε μη φοβείσθε όντως είπε Κύριος, εμείς τι κάνουμε;...... Να μας συγχωρεί για τα ανομήματα και εγκλήματα ο Θεός και να μας χαρίζει την μετάνοια του Πέτρου...
Η αγάπη αν ζητά αντάλλαγμα δεν είναι αγάπη είναι συμφέρον, η χριστιανική ζωή αν έχει φόβο δεν έχει πίστη, αν προσπαθείς να γεμίσεις έναν ωκεανό σε ένα ποτήρι πως είναι δυνατόν να χωρέσεις τον Θεό με αυτό τον απλοϊκό τρόπο στο μυαλό σου;
Με έναν τρόπο χωρά ο Θεός εντός ημών και αυτός είναι η συντριπτική μετάνοια των αμαρτιών μας... Κάθε μέρα μου στέλνουν μηνύματα για διάφορα θέματα που αναδεικνύουν διάφοροι και μου λένε.....Διάδοσέ το παντού..... Μια φορά να μου γράψουν έναν λόγο Του Θεού να τον διαδώσω δεν μου έγραψαν... μόνο σκευωρίες και σκάνδαλα..... Που να χωρέσει ο Θεός αδελφοί μου μέσα σε αυτά τα λόγια;
Γι' αυτό προσευχήσου για τα εγκλήματα σου να καθαρίσει η ψυχή σου ώστε να βρείς την Βασιλεία των Ουρανών που ο Χριστός είπε ότι εντός ημών έστιν.
Άσε τα σκάνδαλα, τα φαινόμενα, τις παραπλανήσεις, τις πλάνες και την μελέτη αυτών, εσύ μελέτα τον Θεό.
     - Ο Ανάξιος -