Σας καλωσορίζουμε στο επίσημο ιστολόγιο του Ι.Ν. Αναλήψεως Μεγάρχης - Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας.

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

Χριστιανός 2020 amber alert.

 


Πιστεύω λένε πολλοί αλλά με τον δικό μου τρόπο και όχι με τον τρόπο που εσείς οι Παπάδες μας λέτε να ζήσουμε.

Γνωρίζω για τον Θεό όσα χρειάζομαι να ξέρω γιατί τα υπόλοιπα που μας λέτε είναι μόνο για να νιώσω ενοχές.

Ο δικός μου ο Θεός δεν κρίνει με τέτοιο τρόπο που η εκκλησία σήμερα προσπαθεί να μας διδάξει γιατί ο δικός μου ο Θεός πάντα συγχωρεί και χωρίς να χρειάζεται εγώ να έλθω σε εσάς.

Ο Χριστιανός του 2020 είναι ακατήχητος και το χειρότερο είναι ότι ο καθένας ξεχωριστά γεννά μια θρησκευτικότητα (καμία σχέση με την Ορθόδοξη Πίστη) στο μυαλό του δημιουργημένη και  πλανεμένη με το δικό του νόμο δικαίου.

Μια ημέρα σε μία κηδεία ενώ περιμέναμε οι Ιερείς να δώσουν τον τελευταίο ασπασμό στον κεκοιμημένο βλέπω έναν κύριο γύρω στα 60 ετών να έρχεται από την Ωραία Πύλη στο Ιερό Βήμα με ένα παρατεταμένο χέρι να κρατά ένα πενηντάρικο στα χέρια για να μου το δώσει.... Μπροστά ακριβώς στην Αγία Τράπεζα...

Άλλη μια φορά ένας καθηγητής 45 ετών σε μια βάπτιση όπου ήταν ανάδοχος ήρθε από την σωστή θύρα του Ιερού Βήματος αλλά διέσχισε έμπροσθεν της Αγίας Τράπεζας τον διάδρομο για να μου προσφέρει χρήματα.

Αυτή είναι η εικόνα για τους Ιερείς, έγινε η δουλειά και ορίστε η ταρίφα.

Σε μια εξομολόγηση ένα παιδάκι μου είπε ότι η Θεολόγος 50 ετών του σχολείου τους τα πήγε σε μια εκκλησία για την ανάπτυξη ενός μαθήματος και τα παιδιά τα έβαλε μέσα στο Ιερό Βήμα αγόρια και κορίτσια ( δυστυχώς με την ανέχεια του συνταξιούχου Ιερέα) και η ίδια Θεολόγος ακουμπούσε και με τα δύο χέρια πάνω στην Αγία Τράπεζα και περνούσε από μπροστά χωρίς να συμβαίνει τίποτα.

Κάποια στιγμή σε μια εξομολόγηση μια Κυρία καθότανε σταυροπόδι φορώντας παντελόνι και μάλιστα είχε το θάρρος να ρωτήσει τον Ιερέα αν επιτρέπεται το τσιγάρο αφού είχε συγχυστεί με αυτά που θυμήθηκε κατά την εξομολόγηση.

Αυτά γίνονται σήμερα εν έτη 2020, τέτοια παραδείγματα πολλά, δυστυχώς άπειρα, άλλα το ίδιο σοβαρά με αυτά που αναφέρω και άλλα χαμηλότερης αμάθειας ή ημιμάθειας.

Όσο και να πληγώνει αυτή η εικόνα είναι αληθινή και υπαρκτή, αυτοί είμαστε, αυτοί γίναμε, αυτούς μεγαλώνουμε και δυστυχώς δεν το καταλαβαίνουμε.

Θα μου πείτε σίγουρα, όχι Πάτερ δεν είναι έτσι, υπάρχουν και σωστοί Χριστιανοί και θα σας πώ..... Υπάρχουν αλλά είναι καλά κρυμμένοι, γιατί τους κρύψαμε εμείς στην αφάνεια λέγοντας τους ότι το έχουν χαμένο το μυαλό τους και ότι ζουν Αιώνες πίσω.

Χριστιανός 2020 amber alert

     - Ο Ανάξιος -